top
logo

2020braz Srebrne technikum 2017

 kalendarz-roku-skzolnego KB sticker 2 

 

Logowanie



Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 242 gości 

POPC2 baner Nexera szkoly

Ekonomik
Darmowe narzędzia edukacyjne – symulatory biznesu Drukuj
Wtorek, 12 Maj 2020 10:23

Symulator Biznesu – Krajowy Instytut Gospodarki SenioralnejAkcja wspierająca edukację ekonomiczną szkół potrwa do 30 czerwca br. Jest to narzędzie dla nauczycieli do nauki przedsiębiorczości, ekonomii i biznesu.Realizacja praktyk zawodowych jest możliwa przy użyciu symulacji - czytaj dalej...

 
Więcej…
 
Świadomie wybieraj produkty 590! Drukuj
Sobota, 04 Kwiecień 2020 08:33

Wybieram 590 - kupuję polskie produkty z kodem kreskowym 590 ...Rzeszów: Kupuj polskie! akcja patriotyzmu konsumenckiego

 

 Tak też można walczyć z koronawirusem...

 

Więcej…
 
,,Czarniecki" od lat ze znakomitymi wynikami w Olimpiadzie o ZUS, teraz promuje ją w TVP Drukuj
Środa, 30 Październik 2019 17:46

alt W przekazach  telewizyjnych - w TVP 3   Kielce i Teleexpressie w dn. 27.10.2019   nasi  uczniowie  z  kl.  III     Ekonomika   wypowiadali się na temat przygotowań   do   udziału   w   Olimpiadzie  Wiedzy o   Ubezpieczeniach   Społecznych. Jest   czas  na ,,Lekcje z ZUS"...

 

Więcej…
 
Lekcje o Funduszach Europejskich Drukuj
Czwartek, 24 Październik 2019 14:57

E377B9C8-E014-4582-966F-844C17AEE7AD Nasza   szkoła,   jako     jedna   z   50   w   województwie    świętokrzyskim  została   zakwalifikowana   do   akcji  edukacyjnej   „Lekcje   o   Funduszach   Europejskich.   Przedsiębiorczość         III”,            której   organizatorem         jest       Ministerstwo   Inwestycji i Rozwoju...

 

Więcej…
 
Turniej gry planszowej ,,Czas na Start-up!" Drukuj
Wtorek, 22 Październik 2019 18:57

01O rekrutacji do drużynowego Turnieju gry planszowej...

 

 

 

 

 

Więcej…
 
« PoczątekPoprzednia12345678910NastępnaOstatnie »

Strona 1 z 11

 OFERTA JĘZYKOWA2mini..


bottom

Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: Free Joomla Template, what is managed dns. Valid XHTML and CSS.