Uczmy się historii Polski i Europy XX w. z dwujęzyczną platformą edukacyjną EPTW |
![]() |
Sobota, 20 Czerwiec 2020 08:56 | |||
15.06.2020 r. szkoła odebrała wiadomość od: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. - Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. - w imieniu użytkownika Centrum Europejskie Natolin - ws. bezpłatnej dwujęzycznej platformy edukacyjnej EPTW.
Szanowna Dyrekcjo,
w załączeniu przekazujemy zaproszenie dla uczniów i nauczycieli (historii, wos, filozofii czy języków) do korzystania z uruchomionej i unikalnej, bezpłatnej, dwujęzycznej platformy edukacyjnej EPTW, opracowanej przez Centrum Europejskie Natolin, w ramach środków publicznych z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, we współpracy z istotną liczbą podmiotów publicznych (muzea, archiwa, uniwersytety, biblioteki, ośrodki doskonalenia zawodowego nauczycieli).
Przedmiotowe narzędzie umożliwia edukację zdalną w zakresie obszarów tematycznych historii Polski i Europy XX w., wiedzy o społeczeństwie oraz w zakresie podnoszenia kompetencji językowych uczniów, jak i nauczycieli.
W związku z pandemią COVID-19 oraz zmianą formuły pracy wielu nauczycieli na różnorodne formaty edukacji on-line, polecamy unikatowe, bezpłatne narzędzie jako instrument wspierający i uzupełniający kształcenie uczniów oraz doskonałą bazę samokształceniową dla nauczycieli.
Platforma dostępna jest : https://eptw.edu.pl
Z poważaniem O projekcie unikalnej, multimedialnej, interaktywnej platformie elektronicznej transferu wiedzy EPTW... Celem jest:
Platforma stanowić będzie:
Na platformie udostępnione zostaną: - część badawczo-naukowa i kwerendalna, wraz z towarzyszącymi pracami dokumentacyjnymi, edytorskimi oraz słownikowo-bibliograficznymi o istotnym znaczeniu dla badań nad kulturą narodową;
Projekt skierowany jest do szerokiej grupy reprezentantów: - Uczelni i jednostek naukowych, w szczególności podejmujących w swoich badaniach lub działalności dydaktycznej tematykę najnowszej historii Polski w szerszym kontekście regionalnym i kontynentalnym, politykę historyczną oraz współpracę w zakresie implementacji nowych technologii w nauce; - Przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw, w szczególności firm sektora IT opracowujących nowe technologie m.in. dla archiwizowania danych/obiektów, poszukujących nowych rozwiązań w zakresie cyfryzacji nauki i edukacji oraz procesów B+R;
Redakcja: Lidia Jurek i Joanna Ziental
|